Дистанційне навчання 10 кл.
10-А, 10-Б
24.03.20 - 31.03.20
Тема: «Насичені і ароматичні аміни»
Прочитати параграф
23, скласти короткий конспект, подивитися відеоуроки, виконати в рабочому зошиті завдання 1-4 с.138 (письмово). На високий рівень - виконати електронну презентацію (мінімум 12 слайдів) з теми.
Зворотній зв'язок і консультація (31.03.20) через групу у Вайбері
Фотографії з д/з посилати на електронну пошту rusu.anna.86@gmail.com 31.03.20 р.
10-А , 10 -Б
Фотографії з д/з посилати на електронну пошту rusu.anna.86@gmail.com 31.03.20 р.
31.03.20 - 07.04.20
ЗАПАМ'ЯТАЙТЕ!!!
Зворотній зв'язок і консультація (07.04.20) через групу у Вайбері
Фотографії з д/з посилати на електронну пошту rusu.anna.86@gmail.com 07.04.20 р.
Зворотній зв'язок і консультація (14.04.20) через групу у Вайбері
Фотографії з д/з посилати на електронну пошту rusu.anna.86@gmail.com 14.04.20 р.
Зворотній зв'язок і консультація (07.04.20) через групу у Вайбері
Фотографії з д/з посилати на електронну пошту rusu.anna.86@gmail.com 07.04.20 р.
07.04.20 - 14.04.20
Прочитати параграф 25, подивитися відеоуроки і по ним записати в рабочому зошиті конспект (10-12 речень). Це дост.рівень
На високий рівень - додатково записати відповідь на питання із рубрики "Працюємо з медійними джерелами" у вигляді реферату або проекта (с.150)
Зворотній зв'язок і консультація (14.04.20) через групу у Вайбері
Фотографії з д/з посилати на електронну пошту rusu.anna.86@gmail.com 14.04.20 р.
14.04.20 - 21.04.20
Тема: «Біологічна роль амінокислот і білків »
Прочитати параграф 26, подивитися відеоуроки і письмово відповісти на питання 1-4 с. 154 ("Знаємо, розуміємо"). Це дост.рівень
На високий рівень - додатково записати відповідь на питання із рубрики "Працюємо з медійними джерелами" у вигляді доповіді (с.154)
Зворотній зв'язок і консультація (21.04.20) через групу у Вайбері
Фотографії з д/з посилати на електронну пошту rusu.anna.86@gmail.com 21.04.20 р.
Узагальнення навчального
матеріалу з теми “ Нітрогеновмісні органічні сполуки ” (самостійна робота)
Пройти тестування з теми необхідно через платформу Classtime. Оцінка за тестування буде зарахована як оцінка за самост. роботу.
Код сесії - Q3MYGY.
ВХІД ДЛЯ УЧНЯ - КОД - ПРИЄДНАТИСЯ
21.04.20 - 28.04.20
Тема: «Полімери »
Прочитати параграф 28, подивитися відеоурок і письмово відповісти на питання 1-4 с. 161 ("Знаємо, розуміємо"). Це дост.рівень
На високий рівень - додатково записати відповідь на питання із рубрики "Застосовуємо" 1-6 (с.162)
Зворотній зв'язок і консультація (28.04.20) через групу у Вайбері
Фотографії з д/з посилати на електронну пошту rusu.anna.86@gmail.com 28.04.20 р.
28.04.20
Проходим тесты
1. Многообразие органических соединений обусловлено
A) Окислительно-восстановительными свойствами углерода.
B) Способностью образовывать различные функциональные группы.
C) Строением ядра атома углерода.
D)Способностью атомов углерода соединяться между собой и образовывать различные цепи.
E) Способностью атома углерода образовывать донорно-акцепторные связи.
2. Функциональная группа альдегидов называется
A) Гидроксильной
B) Аминогруппой
C)Карбонильной
D) Кетоногруппой
E) Карбоксильной
3. Группу атомов, определяющих характерные химические свойства данного класса веществ, называют
A)Функциональной группой.
B) Гомологической разностью.
C) Радикалом.
D) Структурным звеном.
E) Полимером.
4. В уравнении реакции между аммиачным раствором оксида серебра (I) и метановой кислотой сумма коэффициентов равна
A) 6
B) 3
C)5
D) 4
E) 2
5. Массовая доля углерода в масляной кислоте
A) 36,5
B) 48,6
C) 46,3
D)54,5
E) 45,5
6. К гомологическому ряду с общей формулой CnH2n+1COOH относятся кислоты:
1. СН3 – (СН2)16 – СООН
2. СН3 – (СН2)5 – СООН
3. СН3 – (СН2)7 – СН = СН – (СН2)7 – СООН
4. СН3 – СН = СН – (СН2)7 – СООН
5. С17Н31СООН
A)1, 2.
B) 1 ,5.
C) 2, 3.
D) 4, 5.
E) 2 ,5.
7.При растворении сахарозы в воде происходит:
A) образование карамели
B) гидролиз сахарозы с образованием глюкозы
C) гидролиз сахарозы с образованием фруктозы
D) образование осадка
E) разрушение кристаллической решетки сахарозы
8.В состав молекул ДНК и РНК входят остатки:
A) одноатомных спиртов
B) жиров
C) белков
D) углеводов
E) альдегидов
9.К дисахаридам относится:
A) фруктоза
B) глюкоза
C) сахароза
D) целлюлоза
E) крахмал
10.К 50 г 9%-го раствора глюкозы прилили 150 г 8%-го раствора аммиачного комплекса серебра [Ag(NH3)2]OH. Какова масса выпавшего при реакции осадка (г)?
A) 5,4 г
B) 4 г
C) 4,5 г
D) 7 г
E) 10 г
Комментариев нет:
Отправить комментарий
Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.