Дистанційне навчання 11 клас

24.03.20 - 31.03.20

Тема: «Генетичний зв'язок між класами сполук»

Прочитати параграфи 26, 27, подивитися відеоурок, виконати у робочому зошиті завдання 1-4 с.148 (письмово) - дост. рівень
Завдання високого рівня - тести на сайті classtime, код сесії - ZJ6Q55.
ВХІД  ДЛЯ УЧНЯ - КОД - ПРИЄДНАТИСЯ



Зворотній зв'язок і консультація (31.03.20) через групу у Вайбері
Фотографії з д/з відправляти на електронну пошту rusu.anna.86@gmail.com 31.03.20 р

31.03.20 - 07.04.20

Тема: «Жорсткість води»


Прочитати параграф 28, подивитися відеоуроки, виконати у робочому зошиті конспект за параграфом (8 - 10 речень) - дост. рівень
Завдання високого рівня - додатково до конспекту завдання 1-5 с.154 (письмово) "Застосовуємо"


Зворотній зв'язок і консультація (07.04.20) через групу у Вайбері
Фотографії з д/з відправляти на електронну пошту rusu.anna.86@gmail.com 07.04.20 р.

                                                           07.04.20 - 14.04.20


Тема: «Рішення задач і вправ»

Прочитати параграф 29, подивитися відеоуроки, виписати у робочому зошиті і прорішати задачі із параграфу  - дост. рівень
На вис.рівень додатково  завдання 1-3 с.158 (письмово) ("Застосовуємо")


 

Зворотній зв'язок і консультація (14.04.20) через групу у Вайбері
Фотографії з д/з відправляти на електронну пошту rusu.anna.86@gmail.com 14.04.20 р.


                                                          14.04.20 - 21.04.20

Тема: «Рішення задач і вправ»
(продовження)

Розв'яжіть задачі:
1) Обчисліть відносні молекулярні маси речовин
 Al2(SO4)3Ва(ОН)2, N2O, N2O3,Р2O5, ZnO, NO 


2) Запишіть формули речовин і розрахуйте у кожній масову частку вуглецю і гідрогену. Зробіть порівняльну характеристику

23
3) Згадайте!!! 


Узагальнення навчального матеріалу з теми  Неорганічні речовини і їхні властивості (самостійна робота)


Пройти тестування з теми необхідно через платформу Classtime. Оцінка за тестування буде зарахована як оцінка за самост. роботу.


Код сесії - D3QZM.


ВХІД  ДЛЯ УЧНЯ - КОД - ПРИЄДНАТИСЯ


Зворотній зв'язок і консультація (21.04.20) через групу у Вайбері
Фотографії з д/з відправляти на електронну пошту rusu.anna.86@gmail.com 21.04.20 р.

                           21.04.20 - 28.04.20

Тема: «Біологічне значення металічних і неметалічних елементів»
Хімічні елементи в організмі людини Періодична система хімічних елементів Д. Менделєєва. Структура ...


Прочитайте параграф 32, подивиться відеоурок, дайте відповіді у робочому зошиті на запитання 1-3 ( "Знаємо, розуміємо") - дост. рівень

На вис.рівень додатково  завдання 1, 2   (письмово) ("Застосовуємо")


Зворотній зв'язок і консультація (28.04.20) через групу у Вайбері
Фотографії з д/з відправляти на електронну пошту rusu.anna.86@gmail.com 28.04.20 р.


28.04.20
Проходимо тести

1.К углеводам относятся:
 A)глюкоза, крахмал, сахароза
B)  все сладкие на вкус вещества
C)  сахароза, глицин, угольная кислота
D)  целлюлоза, гидролаза, фруктоза
E)  крахмал, целлюлоза, рибоза
2.В кровь человека углеводы поступают в виде:
A)  гликогена
B)  сахарозы
C)глюкозы
D)  крахмала
E)  целлюлозы
3. К моносахаридам относятся:
A)  мальтоза, глюкоза, целлюлоза
B)  глюкоза, сахароза, крахмал
C)  фруктоза, мальтоза, целлюлоза
D) глюкоза, фруктоза, рибоза
E)  целлюлоза, глюкоза, сахароза
4.В результате гидролиза сахарозы образуются:
A)  гидролаза и сахарин
B)  уксусная кислота и этанол
C)  галактоза и глицин
D) глюкоза и фруктоза
E)  крахмал и этанол
5.В процессе фотосинтеза в растениях из углекислого газа и воды образуется:
A) глюкоза
B)  сахароза
C)  крахмал
D)  угольная кислота
E)  рибоза
6.Качественная реакция на обнаружение глюкозы:
A)  обесцвечивание бромной воды
B)  реакция «серебряного зеркала»
C)  взаимодействие с металлическим натрием
D)  взаимодействие с раствором хлорида железа (II)
E)  взаимодействие с хлоридом бария
7.При растворении сахарозы в воде происходит:
A)  образование карамели
B)  гидролиз сахарозы с образованием глюкозы
C)  гидролиз сахарозы с образованием фруктозы
D)  образование осадка
E)  разрушение кристаллической решетки сахарозы
8.В состав молекул ДНК и РНК входят остатки:
A)  одноатомных спиртов
B)  жиров
C)  белков
D) углеводов
E)  альдегидов
9.К дисахаридам относится:
A)  фруктоза
B)  глюкоза
C) сахароза
D)  целлюлоза
E)  крахмал
10.К 50 г 9%-го раствора глюкозы прилили 150 г 8%-го раствора аммиачного комплекса серебра [Ag(NH3)2]OH. Какова масса выпавшего при реакции осадка (г)?
A)  5,4 г
B)  4 г
C)  4,5 г
D)  7 г
E)  10 г

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.